فیزیوتراپی در شهرک غرب

کلینیک فیزیوتراپی در شهرک غرب

آیا می‌دانید در شهرک غرب باید به کدام کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کنید؟ انتخاب نزدیک ترین فیزیوتراپی در روند بهبودی شما و پایین اوردن میزان آسیب پذیری و در نتیجه، بهبودی سریع‌تر شما کمک می‌کند. با وجود شرایط جسمی شما و نیاز به طی کردن مصافت با وجود ترافیک و انتظار در صف نوبت دهی، قطعا نزدیک ترین و بهترین مرکز میتواند در کنترل درد تا انجام فرآیند کمک کند. لازم به ذکر است، خدمات فیزیوتراپی در منزل نیز، توسط کادر کلینیک خانه سلامت نیز، ارائه می شود.

راه های ارتباطی با : 

آدرس کلینیک: تهران ، سعادت آباد، بام سعادت آباد، بلوار حق‌شناس، برج آرک، طبقه همکف

۰۲۱-۲۲۱۴۵۶۵۱

۰۹۱۹۸۰۴۹۰۶۰

خدمات ما در کلینیک فیزیوتراپی شهرک غرب

با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های درمانی جدید جایگزین روش‌های قدیمی شدند که دیرتر نتیجه می‌دهند. پس به کارگیری جدیدترین تکنیک‌ها و استفاده از به‌روزترین تجهیزات، یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین فیزیوتراپی شهرک غرب به حساب می‌آیند. پزشک با استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های به‌روز، راحت‌تر به شما کمک می‌کند تا سلامت خود را دوباره به دست آورید.

۱_ کایروپراکتیک

نوعی فرآیند فیزیوتراپی که با کمک آن، اختلالات سیستم‌های عضلانی و اسکلتی بهبود پیدا می‌کند. فیزیوتراپیست با استفاده از تکنیک‌های کایروپراکتیک، ستون فقرات و هر بخش آسیب دیده ی بدن را در جای مناسب خود قرار می‌دهد. کایروپراکتیک قدمتی ۱۲۰ ساله دارد؛ اما در ایران چند سالی است که به طور قانونی در بهترین کلینیک‌های فیزیوتراپی استفاده می‌شود.

۲_ منیپولیشن

منیپولیشن ستون فقرات به عنوان یکی از تکنیک‌های درمانی منوال تراپی برای بهبود دردهای ستون فقرات با کمک دست شناخته می‌شود. با استفاده از این روش، درد در بیماران دارای دردهای کمر کاهش یافته و توانایی حرکتی فرد بهبود پیدا می‌کند.

۳_ لیزر پر توان و کم توان

لیزردرمانی روش درمانی دیگری در فیزیوتراپی است که به ترمیم بافت‌های آسیب دیده سرعت می‌بخشد. در کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت واقع در شهرک غرب از لیزر در دو نوع کم توان و پر توان استفاده می‌شود. لیزر پر توان برای بهبود دردهای مزمن و لیزر کم توان، برای تحریک بافت‌ها و ترمیم به کار می‌رود. این دو روش در انرژی تابش و عمق نفوذ آن تفاوت دارند. 

۴_ماساژ درمانی

از دیگر خدمات ارائه شده در کلینیک خانه سلامت (مزین)، ماساژ است. ماساژ درمانی برای توانبخشی و آرام سازی عضلات کاربرد دارد. فیزیوتراپیست در این روش با تکنیک‌ها و حرکات متعدد روی بهبود گردش خون، کم شدن میزان استرس بیمار و عملکرد دستگاه ایمنی بدن تمرکز دارد تا از این طریق بتواند سلامت شما را بهبود ببخشد. 

۵_ طب سوزنی

طب سوزنی به عنوان روشی برای تسکین درد در نواحی خاصی از بدن جزء خدمات بهترین فیزیوتراپی شهرک غرب تهران قرار دارد. در این روش، فیزیوتراپیست سوزن‌هایی ریز و خشک را در نواحی مورد نظر فرو می‌برد. کمر و گردن دو عضو مهم از بدن هستند که این روزها به دلیل استفاده زیاد از گوشی و لپ تاپ، افراد زیادی دچار درد در این نواحی می‌شوند. طب سوزنی یک روش درمانی عالی برای تسکین درد در گردن و کمر است.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

۶_ فیزیوتراپی در منزل

بسیاری از بیماران به دلیل شرایط خاص حرکتی یا سن بالا، نمی‌توانند برای جلسات درمانی فیزیوتراپی خود به یک کلینیک مراجعه کنند. بهترین فیزیوتراپی شهرک غرب، مجموعه‌ای است که خدمات خود را برای بیماران در منزل نیز ارائه می دهد. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک و شلوغی بمانید یا از محل کار خود مرخصی بگیرید. همچنین اعضای خانواده به عنوان همراه شما در منزل حضور دارند و این یکی از بهترین مزیت‌های فیزیوتراپی در منزل به حساب می‌آید.

در یک دسته بندی کلی می توانیم خدمات خود را به شکل زیر معرفی نماییم:

همانطور که می بینید هر نوع خدمات تراپی را که امروزه در هر کجای دنیا ارائه می شود. همه را یکجا می توانید در مرکز تخصصی فیزیوتراپی خانه سلامت دریافت کنید.

با ما تماس بگیرید : ۰۹۳۶۹۰۸۶۶۱

عوامل تاثیرگذار بر فرآیند فیزیوتراپی

مهمترین عوامل فیزیکی ومکانیکی، تکنیک ها و روش ها در درمان توسط فیزیوتراپیست ها عبارتند از:

  • گرما
  • سرما
  • جریان های الکتریکی بافرکانس پایین(تنس،فارادیک،اینترفرنشیال)
  • عوامل الکترومغناطیسی(مادون قرمز،ماورابنفش،لیزرودیاترمی)
  • امواج ماورای صوتی
  • ماساژ
  • آب
  • حرکات مفصلی
  • کشش
  • تمرینات طبی
  • تمرینات ویژه ورزشکاران حرفه ای

فیزیوتراپی شهرک غرب

ساعت کاری منعطف  

برای بسیاری از بیماران استفاده از خدمات فیزیوتراپی در ساعات خاصی امکان‌پذیر است. برای مثال شخص نمی‌تواند برای هر جلسه درمان، مرخصی بگیرد یا به دلیل رفت‌وآمد با وسایل حمل‌ونقل عمومی باید در ساعت خاصی به پزشک مراجعه کند. به همین دلیل کلینیکی را انتخاب کنید که در بازه زمانی متنوع و طولانی، خدمات خود را ارائه می‌دهد. 

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت همه روزه ( بجز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز است.

ارتباط با ما