ماساژ در منزل غرب تهران

خدمات ماساژ در منزل، غرب تهران

منزل شما در هر جای تهران که باشد، می‌توانید در صورت نیاز به درمان جدی یا گرفتگی عضلات، انواع خدمات ماساژ درمانی در منزل را توسط کارشناسان خانه سلامت دریافت کنید. کارشناسان ما به منزل شما آمده و پس از بررسی مشکلات جسمی شما، و در صورت نبود مانعی برای ادامه فرآیند ماساژ آغاز می شود.

سعی کنید محیط خانه را برای انجام ماساژ بسته به روحیات خود آماده کنید. ساکنین غرب تهران همچنین میتوانند برای دریافت خدمات ماساژ در غرب تهران، به کلینیک مزین مراجعه یا برای ثبت نوبت ماساژ در منزل با کارشناسان کلینیک تماس حاصل نمایند.

علت گرفتگی کمر حین بلند شدن از زبان مزین

در واقع ماساژ یک طب مکمل است. هر ماسور متناسب با نوع مهارت و تخصص خود، در ابتدا شرایط جسمی و بدنی شما را بررسی کرده، سپس بر اساس نیاز شما انواع سبک‌های ماساژ سوئدی، تایلندی، ریلکسی، شیاتسو، سنگ داغ، شمع و… را ارائه می‌دهد. 

هزینه ماساژ در منزل

هزینه دریافت خدمات ماساژ درمانی در منزل به این بستگی دارد که شما در کدام منطقه هستید و کدام نوع ماساژ را انتخاب می‌کنید. هر چه ماساژ کاربرد درمانی داشته و بر روی اندام‌های بیش‌تری کار کند، هزینه آن هم بیشتر است. 

از طرفی هرچه فرد، تعداد جلسات بیش‌تری بخواهد، باید هزینه بالاتری هم پرداخت کند. در کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت، خدمات ماساژ درمانی به ازای هر جلسه تقریبا با مبلغ ۵۱۰۰۰ تومان ارائه می‌شود. برای درخواست خدمات ماساژ درمانی در منزل و اطلاع از قیمت دقیق این خدمات، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

استفاده از خدمات ماساژ در منزل چه مزایایی دارد؟

دریافت خدمات ماساژ در منزل باعث می‌شود تا فرد با داشتن شرایط استراحت کافی، زودتر بهبود پیدا کند‌. از طرفی در وقت مراجع صرفه‌جویی شده و فرد می‌تواند مطابق خواست و نیاز خود زمان‌بندی دریافت خدمات مورد نظرش را تنظیم کند.

ماساژ درمانی در منزل چه فوایدی دارد؟

ماساژ درمانی خواص و فواید زیادی دارد. اولین و مهمترین خاصیت هر ماساژ، ایجاد آرامش در بدن و کمک به کاهش استرس و اضطراب است. به طور کلی ماساژ درمانی خواص زیر را شامل می‌شود:

عوارض قولنج شکستن در منزل از زبان مزین

ماساژ در منزل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما دارای شرایط زیر هستید، دریافت خدمات ماساژ در منزل برایتان کمک‌کننده خواهد بود:

ماساژ در منزل را به چه کسانی پیشنهاد نمی‌کنیم؟

ماساژ درمانی خواص و فواید بسیار زیادی دارد، اما در بعضی موارد ممنوع است:

انواع خدمات ماساژ درمانی در منزل

در ادامه با بررسی انواع ماساژ، شما را برای دریافت خدمات دلخواهتان راهنمایی می‌کنیم:

۱_ ماساژ تایلندی

یکی از قدیمی‌ترین هنر‌ها در طب سنتی تایلند، ماساژ تایلندی است. این نوع ماساژ برای افرادی که درد زیادی داشته و به دنبال درمان جدی هستند، پیشنهاد می‌شود. ماساژ تایلندی که حدود ۱ الی ۵/۱ ساعت طول می‌کشد، با اجرای حرکات عمیقی شبیه به یوگا در بهبود جریان خون و اکسیژن‌رسانی موثر است. 

۲_ ماساژ سنگ داغ

در این روش ماساژور از سنگ‌های داغ شده برای ناحیه‌هایی استفاده می‌کند که به اصلاح گره دارند و باعث سفتی عضلات شده‌اند. با قرار گرفتن سنگ‌ها بر روی پوست، انرژی گرمایی آن به عضلات انتقال داده شده و این موضوع باعث بهبود گردش خون و آرام شدن بدن می‌شود.

۳_ ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت خدمات ماساژ در منزل غرب تهران است. این ماساژ روند آرامش بخشی دارد و بسیار محبوب و پرطرفدار است. از طرفی به عنوان ماساژ کلاسیک در سوئد، برای بازیابی توانایی و قدرت به بافت‌های نرم و ماهیچه‌ها به کار می‌رود. ماساژ سوئدی بهترین گزینه برای ریلکس کردن و آرامش اعصاب بوده و به صورت فول بادی و برای بیشتر اندام‌ها شامل گردن، پشت، کمر، بازو، دست و پا‌ها مفید است. 

۴_ ماساژ ورزشی

این نوع ماساژ به پایین آوردن فشار خون و ضربان قلب بعد از ورزش کمک زیادی می‌کند. از این رو باعث کاهش درد و آسیب اندام‌های بدن پس از انجام ورزش‌های سختی مثل دو، شنا، کشتی، بوکس، ژیمناستیک، ایروبیک، تنیس، دوچرخه سواری و… می‌شود. 

۵_ ماساژ بافت‌های عمیق

این ماساژ که با ایجاد ضربات آهسته باعث درمان تنش و مشکلات عضلانی می‌شود، یک روش بسیار مناسب برای درمان این مشکلات است. ماساژ‌های دیگر بیش‌تر درمانی هستند، اما این نوع ماساژ به برطرف کردن درد‌های مزمن استخوانی و عضلانی کمک می‌کند. بنابراین بیش‌تر برای آرامش بخشی و برطرف کردن آسیب‌های ورزشی، خار پاشنه، درد پراکنده در بدن، بالا بودن فشار خون، درد‌های سیاتیک، درد کمر، درد آرنج یا زانو پیشنهاد می‌شود. از طرفی می‌تواند برای کل بدن یا تنها برای یک ناحیه از بدن استفاده شود.

۶_ماساژ شیر و عسل

یکی دیگر از کاربردی‌ترین انواع خدمات ماساژ در منزل غرب تهران، ماساژ شیر و عسل است. عسل شفاف‌کننده و سفت‌کننده پوست بوده و شیر با داشتن پروتئین، ویتامین B12، کلسیم و اسید لاکتیک یکی از بهترین درمان‌ها برای خشکی و شکنندگی پوست یا اگزما است. ماساژ عسل و شیر به دفع سموم بدن کمک زیادی می‌کند. بدین ترتیب سطح بدن و ماهیچه‌ها با حرکات دورانی ماساژ داده شده و پس از جذب شدن شیر و عسل، پوست شما بسیار نرم و لطیف می‌شود.

۷_ ماساژ آروماتراپی

این نوع ماساژ، درمان با عطر و بو است. یعنی بدن با استفاده از روغن‌های گیاهی خاص که خاصیت درمانی دارند، ماساژ داده می‌شود. آروماتراپی برای افرادی با طبع گرم، بسیار آرام بخش بوده و با تاثیر مثبتی که بر روی مغز دارد، خستگی را از بین می‌برد. همچنین می‌تواند به درمان سردرد‌های آنی یا مزمن، تقویت ذهن، کاهش استرس و اضطراب و درمان درد‌های قبل از قاعدگی کمک کند.

۸_ ماساژ بارداری

به عنوان یک خانم باردار اگر استراحت مطلق بوده و شرایط خروج از خانه را ندارید، ما به شما ماساژ بارداری را پیشنهاد می‌دهیم. این نوع ماساژ برای درمان درد کمر، لگن یا ورم پا بسیار مفید است و علاوه بر تسکین درد‌های بیماری به درمان بی‌خوابی، استرس و اضطراب و حتی افسردگی کمک می‌کند.

۹_ ماساژ نوزاد و کودک

این ماساژ آرام‌کننده، خواص درمانی برای نوزاد دارد. در روز‌های اولیه به دنیا آمدن نوزاد، حس لامسه او از دیگر حواس قوی‌تر است. بدین ترتیب ماساژ نوزاد و کودک می‌تواند به برطرف کردن مشکلاتی مثل کمبود وزن، بی‌خوابی و نا آرامی، نفخ یا قولنج کمک کند.

۹- ماساژ نقطه‌ای

در این نوع درمان ماساژور به صورت مستقیم با معالج در ارتباط بوده و به میزان ۳۰ تا ۹۰ ثانیه فشار پنجه‌ای یا ماشه‌ای را درست به نقطه مورد نظر وارد می‌کند‌. این ماساژ عمیق ممکن است کمی با درد همراه باشد اما برای درمان درد‌های مزمن، درد کمر، سیاتیک‌، شانه یخ‌زده و… موثر است.

۱۰_ ماساژ کالیفرنیایی

ماساژ کالیفرنیایی با وارد کردن ضربات آرام و پشت سرهم به بدن، بهترین گزینه برای رفع خستگی‌های روزانه و بازگرداندن آرامش به فرد است.

۱۱_ ماساژ وتسو

یکی از روش‌های ماساژ ملایم که در آب گرم انجام می‌شود، ماساژ وتسو است که آرامش زیادی به شما می‌دهد.

۱۲_ ماساژ شیاتسو

یکی از ماساژ‌های معروف ژاپنی، ماساژ شیاتسو است که علاوه بر افزایش گردش خون باعث بیش‌تر شدن قدرت کشش مفاصل هم می‌شود. از این رو برای سردرد، کمر درد و خشک شدن ناحیه ستون فقرات بسیار مفید است.

۱۳_ ماساژ اسالن

یکی از ماساژ‌های ملایم و آرامش بخش، ماساژ اسالن است که با درگیر کردن ماهیچه‌ها باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود.

کلینیک خانه سلامت، سعید مزین 

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *