کایروپراکتیک دیسک کمر

کایروپراکتیک دیسک کمر + مزایا و هزینه

یکی از روش‌هایی که فیزیوتراپی با کمک تکنیک درمان دستی و بدون جراحی برای درمان دیسک کمر انجام می‌دهند کایروپراکتیک دیسک کمر است. این روش که آن را فیزیوتراپ و افراد در این حوزه انجام می‌دهند، می‌تواند برای درمان مشکلات ستون فقرات، بسیار مفید واقع شود. 

از جمله درمان‌های دستی که برای فیزیوتراپی برای درمان دیسک کمر با کایروپراکتیک استفاده می‌کنند تا درد را کاهش داده و درمان را سرعت ببخشد می‌توان موارد زیر را نام برد:

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه کایروپراکتیک به لینک زیر مراجعه کنید:

کایروپراکتیک چه تأثیری روی دیسک کمر دارد؟

می‌تواند با کمک تکنیک‌های کم‌ فشار و دست‌کاری در ستون فقرات، درد شما را تا حدودی کاهش دهد. علاوه بر آن، دستگاه‌های کشش گردن یا کمر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند که در باز شدن مفاصل ستون فقرات، تأثیر ویژه‌ای دارند. در واقع آن‌ها کمک می‌کنند تا فشار را از روی دیسک بردارند و در نتیجه بیرون‌زدگی به نقطه‌ای که لازم است جذب گردد.

هدف از انجام کایروپراکتیک برای دیسک کمر، کاهش درد، سرعت بخشیدن به بهبود عملکرد است. کایروپراکتیک دیسک کمر که بیشتر بر درمان دستی استوار است که می‌تواند نقش مهمی در بهبود مشکلات بیمار، داشته باشد. 

افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به جای استفاده از روش‌های تهاجمی مانند جراحی، کایروپراکتیک را برای درمان دیسک کمر انتخاب کنند. در مرحله ی اول فیزیوتراپ برای مشاهده ی دقیق مشکل موجود باید آزمایش های موجود نظیر سی تی اسکن، ام آر آی و… بررسی و سپس برای نحوه ی درمان شما تصمیم بگیرد. پزشک با انجام بررسی لازم، نه تنها بخش آسیب‌دیده بلکه کل ناحیه ستون فقرات را بررسی کرده و تمرینات و سپس ورزش‌های لازم را به شما توصیه می‌کنند.

ایا کایروپراکتیک دیسک کمر را درمان میکند؟

پاسخ دقیق به این سوال پس از معاینه توسط فیزوتراپی مشخص می شود. در برخی موارد بله این امکان وجود دارد.

چه افرادی نباید کایروپراکتیک دیسک کمر را انجام دهند؟ 

اگرچه این روش درمانی می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد ولیکن برای تمامی افراد، توصیه نمی‌شود. اگر بیمار دارای مشکلات زیر باشد باید از روش‌های درمان دستی خودداری کند.

بهترین سعید کایروپراکتیک دیسک کمر

مزایای کایروپراکتیک نسبت به دیگر درمان ها

کایروپراکتیک از جمله روش‌های درمانی است که علاوه بر نتایج اثربخش، روشی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. حتی در برخی تحقیقات به تأثیرات این روش درمانی بر گردن درد و سردرد نیز اشاره کرده‌اند. از جمله دلایلی که از کایروپراکتیک دیسک کمر استقبال می‌شود می‌توان موارد زیر را نام برد:

آیا انجام کایروپراکتیک میتواند عوارضی به همراه داشته باشد؟

هر روش درمانی ممکن است در کنار مزایا، معایب و یا عوارضی را هم داشته باشد. هر چند که این عوارض برای همه پیش نمی‌آید اما بهتر است که قبل از انجام این روش، نسبت به این عوارض آگاهی لازم را داشت:

کایروپراکتیک چه بیماری هایی را درمان میکند؟

به طور کلی این روش درمانی برای طیف گسترده‌ای از مشکلات بدنی کاربرد دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در برخی موارد نیز استفاده ی بیش از حد از بدن باعث بوجود آمدن درد هایی در دیسک، ناحیه ی کمر و گردن می شود، کایروپراکتیک فرآیندی است که میتواند برای رفع درد های عضلانی بسیار مفید عمل کند.

بهترین برای کایروپراکتیک دیسک کمر

فیزیوتراپی بهترین گزینه برای انجام و پیاده سازی فرآیند کایروپراکتیک می باشد. زیرا علاوه بر مهارت کافی برای پیاده سازی درمان های فیزیکی، تحصیلات آکادمیک تخصصی این حوزه را سپری کرده است.

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت در سعادت آباد

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *