درمان نعوظ با طب سوزنی

درمان اختلال نعوظ با طب سوزنی

اختلال نعوظ، عارضه‌ای است که به دلایل فیزیکی، شرایط پزشکی و مشکلات روانی اتفاق می‌افتد و دلیل اصلی آن در بیش‌تر مردان، مشکلات روانی است. درمان نعوظ با طب سوزنی روشی است که با تحریک اعصاب، بهبود جریان خون و آزادسازی هورمون‌ها به رفع آن کمک می‌کند. بیمار می‌تواند برای نتیجه بهتر از روش‌های دیگر مانند شاک ویو تراپی نعوظ، تحت نظر پزشک استفاده کند. 

آیا درمان اختلال نعوظ با طب سوزنی امکان‌پذیر است؟

تحقیات نشان می‌دهند که طب سوزنی بر درمان نعوظ ناشی از مشکلات روانی تاثیر می‌گذارد. به طور کلی تحقیقات درباره تاثیر طب سوزنی بر درمان اختلال نعوظ در آقایان، بیش‌تر از مشکلات پزشکی و فیزیکی، روی مشکلات روانی آن‌ها متمرکز شده است.

این مطالعات نشان می‌دهند افرادی که به دلیل مشکلات روانی دچار اختلال در نعوظ شدند، در صورت درمان ترکیبی طب سوزنی و روان درمانی نسبت به روان درمانی به تنهایی، نتیجه بهتری می‌گیرند. همچنین اگر بیماران داروهای ضد افسردگی مصرف‌کنند و مشکل نعوظ ناشی از مصرف این داروها باشد، طب سوزنی بر درمان این مشکل هم تاثیرات مثبتی می‌گذارد.   

مزایای طب سوزنی برای اختلال نعوظ

طب سوزنی چگونه به درمان نعوظ کمک می‌کند؟

بیش‌تر آقایان به دلیل مشکلات روانی مانند استرس، فشارهای روحی و روانی و… دچار این عارضه می‌شوند. با قرار دادن سوزن‌های ریز روی نقاط به خصوصی از بدن، کانال‌های انرژی در بدن فعال شده و سطح هورمون‌های مردانه تنظیم می‌شوند. در واقع این سوزن‌های ریز با تحریک اعصاب، بهبود گردش خون و آزادسازی هورمون‌های موثر به درمان اختلال نعوظ در آقایان کمک می‌کنند.

طب سوزنی چگونه به درمان نعوظ کمک می‌کند؟

مهم‌ترین نکات برای درمان اختلال در نعوظ با طب سوزنی

خطرات احتمالی درمان نعوظ با طب سوزنی

قطعا طب سوزنی هم مانند هر روش دیگری می‌تواند عوارضی داشته باشد. ولی این عوارض، کم‌تر هستند و در صورت انجام آن توسط یک فرد حرفه‌ای و واجد شرایط، تعداد این عارضه‌ها کم‌تر هم می‌شوند. در صورتی که درمانگر شما تخصص کافی در زمینه طب سوزنی تخصص کافی نداشته باشد، ممکن است عوارض زیر ایجاد شوند:

اگر درمانگر شما تجربه کافی داشته باشد، هیچ آسیبی به اعصاب وارد نمی‌شود و در صورت استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف، عارضه‌هایی مانند عفونت به وجود نمی‌آیند. شما میتوانید برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت (سعید مزین) در سعادت آباد 

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *