هزینه شاک ویو تراپی نعوظ

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ

شاک ویو تراپی نعوظ یک درمان غیر تهاجمی است که از طریق پوست فرد، مجموعه‌ای از نوسانات موج آکوستیک با انرژی پایین را به طور مستقیم به آلت تناسلی آقایان اعمال می‌کند. هزینه شاک ویو تراپی نعوظ بسیار مناسب است و باعث شده تا این روش استفاده رایج و گسترده‌ای در بین آقایان داشته باشد.  این دستگاه باعث وارد کردن امواج صوتی به صورت متراکم و ضربه‌ای به بدن بیمار می‌شود و یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات فیزیوتراپی است که استفاده رایج و گسترده‌ای در این حوزه دارد. در ادامه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد…

شاک ویو تراپی نعوظ چگونه عمل می کند؟

یکی از درمان‌های رایج فیزیوتراپی، شاک ویو تراپی است که به صورت ایمن انجام می‌شود. این روش غیر تهاجمی، سرپایی انجام شده و مکانیسم نعوظ را مورد هدف قرار می‌دهد. اگر خون مناسب در بافت خونی آلت تناسلی جریان داشته باشد، بدون هیچ مشکلی نعوظ انجام می‌شود. اما در صورت کمبود جریان خون در این بافت، شاک ویو تراپی به عنوان یک درمان مکمل برای اختلال نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، تا جریان خونی که باعث بلند شدن آلت می شود را مجددا فعال کند.

هزینه شاک ویو تراپی چقدر است؟

ابتدا بیمار توسط پزشک معاینه می‌شود و پس از مشخص شدن وضعیت اختلال نعوظ در فرد، هزینه شاک ویو تراپی تعیین می‌شود. در کنار این‌ها تعداد جلسات درمانی، نوع کلینیک، میزان تخصص و مهارت پزشک، وضعیت نعوظ، کیفیت و عملکرد دستگاه و… روی هزینه شاک ویو تراپی نعوظ موثر هستند. 

شما می‌توانید هزینه تمام خدمات فیزیوتراپی را از بخش هزینه‌ فیزیوتراپی در سایت مرکز فیزیوتراپی خانه سلامت بخوانید. فیزیوتراپیست ما در هر جلسه شاک ویو تراپی برای دو ناحیه را انجام می‌دهد که هزینه هر جلسه معادل ۳۹۴۱۵۰ تومان است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره هزینه شاک ویو تراپی نعوظ و قیمت دقیق آن با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای درمان بیماری های نعوظ چند جلسه شاک ویو لازم است؟

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ و تعداد جلسات مورد نیاز درمان، برای تمام بیماران یکسان نیست. ولی هر جلسه شاک ویو تراپی نعوظ به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. این روش یک درمان سرپایی و راحت است که نتایج آن بیشتر از دو سال ماندگاری دارد. با توجه به آزمایش‌های بالینی انجام شده، این درمان غیر تهاجمی نتایج بسیار رضایت بخشی را به دنبال داشته است.

نحوه انجام شاک ویو تراپی نعوظ

در این روش دستگاه شاک ویو به بافت آلت تناسلی شوک‌های کوچکی وارد می‌کند تا با بهبود جریان خود درون رگ‌های آلت تناسلی باعث ایجاد حالت نعوظ در اندام تناسلی آقایان شود. شوک‌های وارد شده در این روش درمانی، نوعی امواج صوتی هستند که به صورت پالسی و ضربه‌ای به بافت آلت تناسلی وارد شده و باعث ایجاد جریان خون‌رسانی می‌شوند. 

با توجه به وضعیت جریان خون درون بافت آلت تناسلی، تعداد ضربه‌ها، شدت شاک ویو و به دنبال آن هزینه شاک ویو تراپی نعوظ برای هرکس متفاوت است.

آیا فرآیند شاک ویو تراپی نعوظ دردناک است؟

یکی از بهترین روش‌های درمانی برای رفع اختلال نعوظ در مردان، شاک ویو درمانی است. بر خلاف آن چه تصور می‌شود، این روش درد و ناراحتی ناچیزی دارد. ضربه‌های امواج صوتی بر روی پوست درد کمی ایجاد می‌کنند که قابل تحمل است.

شاک ویو تراپی نعوظ در تهران

شاک ویو تراپی نعوظ برای چه کسانی مناسب نیست؟

در بیمارانی که دارای اختلالات رابطه‌ای هستند، مشکلات عاطفی ممکن است باعث ایجاد اختلال نعوظ شود. اگر بافت آلت تناسلی مشکلی ندارد و عروق خونی کاملا سالم هستند، تقویت نعوظ با شاک ویو ضرری ندارد. با این حال در موارد زیر انجام شاک ویو تراپی ممنوع است:

عوارض احتمالی شاک ویو تراپی نعوظ 

با توجه به تجربه بیماران مختلف و بررسی منابع علمی معتبر، شاک ویو تراپی برای درمان اختلال نعوظ کاربرد دارد و کاملا بدون خطر است. دستگاه‌هایی که در شاک ویو درمانی استفاده می‌شوند، قابلیت تنظیم شدت ضربه‌های وارد شده را دارند. دارو‌های ضد التهاب هم می‌توانند برای احساس درد یا ناراحتی پس از شاک ویو تراپی موثر باشند. با این حال این روش ممکن است باعث ایجاد عوارضی مانند موارد زیر شود:

راه‌های درمان اختلال نعوظ

روش‌های متنوعی برای درمان اختلال نعوظ و تقویت آن وجود دارد. با توجه به اینکه همه این روش‌ها دارای محدودیت‌های زیادی هستند، بهتر است از روش شاک ویو درمانی استفاده شود. البته برخی اوقات مراجعین کیفیت نعوظ خوب و فعالیت جنسی نرمال دارند. اما می‌خواهند آن را بهبود ببخشند. در این مواقع بهتر است از شاک ویو تراپی استفاده نکرده و به سراغ روش‌های دیگر بروند.

۱_ پروتز آلت تناسلی 

در صورت وجود اختلال نعوظ مزمن و دائمی با استفاده از ایمپلنت، عملکرد جنسی بازیابی می‌شود. ایمپلنت دو سیلندر دارد که طی عمل جراحی داخل آلت قرار می‌گیرد. زمانی که لازم باشد آلت بیمار‌ شق باشد، این سیلندر‌ها توسط پمپ و با مایع تحت فشار باد می‌شوند.

۲_ جایگزینی تستوسترون

اختلال نعوظ در مردان با پایین بودن سطح تستوسترون پیچیده‌تر می‌شود. درمان جایگزینی تستوسترون به وسیله تزریق، برچسب، ژل، قرص‌های زیر پوستی، دارو‌های خوراکی و… قابل انجام است. البته این روش اثر کوتاه مدت دارد و ممکن است عوارض متعدد قلبی عروقی یا گوارشی هم داشته باشد.

۳_ شاک ویو تراپی

بهترین روش رفع اختلال نعوظ در آقایان، شاک ویو تراپی است که یک روش غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می‌شود. این شیوه درمانی به دارو و عمل جراحی احتیاج ندارد و کاملا سرپایی است. نتایج آن هم در طولانی مدت باقی می‌ماند. بیمار هم خیلی سریع بهبود پیدا کرده و به زندگی عادی خود بر می‌گردد.

۴_ مراجعه به روانپزشک 

در برخی موارد هم هیچ مشکل جسمی وجود ندارد و تنها راه حل مراجعه به روانپزشک است.

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت در سعادت آباد 

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *