فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

در این مقاله میخوانید

خدمات تخصصی و ماهرانه فیزیوتراپی باعث می‌شود کسانی که عملکرد طبیعی و تحرک اندام‌های بدن خود را از دست داده‌اند بتوانند به زندگی عادی برگردند و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهند. کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت (سعید مزین) اماده ارائه ی خدمات فیزیوتراپی در منزل در تمامی نقاط تهران از جمله شرق تهران می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه و درج نوبت با کارشناسان کلینیک تماس حاصل نمایید:

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران شامل کدام مناطق می شود؟

افرادی که درگیر مشکلاتی نظیر ناتوانی یا از کارافتادگی شده اند، نیاز به توانبخشی دارند، کسانی که نمی‌توانند تعادل خود را حفظ کنند یا برای کنترل علائم بیماری‌ها و مشکلات مفصلی نیاز به کمک دارند، می‌توانند از شیوه‌های مختلف فیزیوتراپی در منزل بهره ببرند.

خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران در مناطق نام برده، ارائه شده و شامل موارد زیر است:

در صورتی که در هر کدام از مناطق شرق تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید به آسانی به خدمات فیزیوتراپی مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

آیا دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل شامل بیمه می شود؟

یکی از سوالات متداول متقاضیان فیزیوتراپی در خانه این است که آیا این خدمات شامل پوشش بیمه می‌شود یا اینکه باید هزینه خدمات فوق را بدون بیمه پرداخت کنند. واقعیت این است که استفاده از خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی امکان‌پذیر است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از معرفی‌نامه، خدمات توانبخشی مورد نیاز را با پوشش بیمه انجام دهند.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که برخی از شرکت‌های بیمه‌گذار در مقابل خدمات فیزیوتراپی مسئولیتی قبول نمی‌کنند. به همین جهت توصیه می‌کنیم قبل از تنظیم قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای این موضوع را بررسی کنید.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران توسط خانم و آقا

در حال حاضر ارائه ی خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم و آقا در کلینیک ما فعال است. برخی از خانم‌ها به دلیل مسائل شرعی تمایل دارند از فیزیوتراپیست خانم کمک بگیرند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند و در وضعیت آرامی به  دریافت درمان بپردازند. 

متقاضیان فیزیوتراپی در شرق تهران می‌توانند با هماهنگی فیزیوتراپیست، مناسب‌ترین زمان برای دریافت خدمات را انتخاب کنند یا در مواقع ضروری ساعت درمان را تغییر دهند.

مزایای استفاده از خدمات در منزل 

علاوه بر دریافت خدمات در محیطی امن و اسوده موارد زیر نیز جزو مزایای این فرآیند در نطر گرفته می شود:

۱_ مناسب بودن خدمات برای افراد کم‌توان

رفت و آمد به مراکز درمانی برای افراد کم‌توان سخت و طاقت‌فرساست. توصیه می‌کنیم کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا برای ارتقا عملکرد خود به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند، از کمک فیزیوتراپیست در منزل استفاده کنند. از طرف دیگر سالمندان در مسیر رفت و آمد به مراکز درمانی با آسیب‌هایی نظیر استشمام هوای ناسالم هم مواجه می‌شوند و حتی ممکن است از انتظار طولانی خسته و کلافه شوند.

۲_ احساس امنیت بیشتر با فیزیوتراپی در منزل

بیماران و افراد کم‌توانی که به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند، در منزل احساس امنیت بیشتری دارند. زیرا محیط آشنا به آن‌ها استرس وارد نمی‌کند و باعث ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی می‌شود. یکی از دلایل ایجاد احساس امنیت در بیماران این است که اعضای خانواده آن‌ها در صورت نیاز می‌توانند به آن‌ها کمک کنند.

۳_ نظارت بر انجام صحیح حرکات

حضور فیزیوتراپیست در منزل باعث توانایی نظارت بیشتر بر انجام دادن صحیح حرکات می‌شود. همچنین در مواقعی که بیمار حرکتی را اشتباه انجام می‌دهد، فیزیوتراپیست می‌تواند راهکارهای اصلاحی را به وی آموزش دهد. با این حساب کیفیت خدمات افزایش پیدا می‌کند و بیماران می‌توانند بهترین نتیجه را از درمان دریافت نمایند.

 فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای و باتجربه مجموعه خانه سلامت خدمات فیزیوتراپی را با بهترین کیفیت در منزل به متقاضیان ارائه می‌کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه این است که تعرفه‌های ارائه خدمات کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. 

برای ارتباط با فیزیوتراپیست‌های این مجموعه با کارشناسان بر خط این مجموعه تماس بگیرید. کادر مجرب این مجموعه با دقت و صبوری به سوالات شما در زمینه خدمات فیزیوتراپی منزل پاسخ می‌دهند.

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت (سعید مزین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =