فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

خوشبختانه تمامی تکنیک‌های موجود در فیزیوتراپی در منزل، توسط کلینیک خانه سلامت (سعید مزین) بخصوص در غرب تهران به دلیل موقعیت مکانی کلینیک، (بام سعادت) ارائه می شوند. شما میتوانید هم‌اکنون با تماس با کارشناسان خانه سلامت، ضمن ثبت نوبت، از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. 

تفاوت هزینه فیزیوتراپی در مطب و منزل

قیمت فیزیوتراپی در منزل رنج مشخصی ندارد و قیمت آن وابسته به فاکتور‌های مختلف است. با این حال این که خانه شما در چه محله‌ای از غرب تهران قرار دارد، اعتبار کلینیک انتخابی شما در چه حد است و فیزیوتراپیست چقدر مهارت دارد، همه بر هزینه جلسات فیزیوتراپی تاثیر می‌گذارند. 

پزشک معالج با معاینه شما متوجه می‌شود که آسیب دیدگی چقدر بوده و برای درمان به چند جلسه احتیاج دارید. طبیعتا هر چه تعداد جلسات مورد نیاز بیش‌تر باشد، هزینه هم افزایش پیدا می‌کند.

نرخ نامه هزینه فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

هزینه فیزیوتراپی در منزل

آسیب‌های ورزشی، درد ستون فقرات، درد کتف راست و چپ، فیزیوتراپی دیسک کمر و سیاتیک، مشکلات مفصلی، شکستگی یا ترک خوردگی و… همه از مواردی هستند که با فیزیوتراپی برطرف می‌شوند. البته به شرطی که جلسات فیزیوتراپی به‌صورت منظم انجام شوند. با توجه به دشوار بودن جا به جایی برای افرادی که دچار مشکلات حرکتی و بیماری هستند، خدمات در منزل یکی از بهترین گزینه ها است. 

صحبت های سعید مزین در رابطه با نوع خدمات رسانی فیزیوتراپی در منزل

فواید فیزیوتراپی در خانه نسبت به کلینیک

با افزایش سن، قدرت بدنی فرد کاهش پیدا کرده و تعادل او هنگام راه رفتن به هم می‌خورد. بدین ترتیب فرد در معرض افتادن قرار گرفته و ممکن است دچار شکستگی استخوان یا آسیب‌های جسمی شود. جا به جا کردن این بیماران و رفت و آمد حضوری به جلسه فیزیوتراپی بسیار سخت است و استرس و نگرانی‌های زیادی دارد. 

آلودگی تهران، ترافیک سنگین، حضور در مطب با افراد مختلف برای شخص که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار است میتواند بشدن مشکل ساز باشد. اگر شما هم از ساکنان منطقه غرب تهران هستید، با درخواست خدمات در منزل، با آسودگی به درمان خود ادامه دهید. 

در این شرایط فیزیوتراپیست به منزل شما آمده و پس از بررسی میزان توانایی عضلات، تکنیک‌های درمان و حرکات مخصوصی را به شما آموزش می‌دهد و شما میتوانید پس از انجام فرآیند در نقطه ی امن خود به استراحت بپردازید.

استفاده از خدمات فیزیوتراپی در خانه چه اهمیتی دارد؟

با توجه به خواص بی‌نظیر فیزیوتراپی و تاثیر مثبتی که بر روی بدن و فعالیت‌های حرکتی دارد، امروزه این درمان تنها به بیمارانی که دچار صدمات فیزیکی یا سکته‌های مغزی شده‌اند محدود نمی‌شود. خیلی از افراد برای بهبودی سریع و کاهش درد‌های روزمره در جلسات فیزیوتراپی شرکت کرده و سعی دارند تا با استفاده از روش‌های مختلف درمان، مشکلات جسمی و حرکتی خود را کاهش دهند. 

از این رو فیزیوتراپیست پس از معالجه بیمار، متناسب با وضعیت بدنی و نیاز او سبک درمان را مشخص می‌کند. برای مثال ممکن است، موراد زیر را پیشنهاد دهند:

  • تمرین‌های ورزشی
  • طب سوزنی
  • ماساژ درمانی
  • گرما درمانی 
  • سرما درمانی و… 

مدیریت درد با فیزیوتراپی 

به عنوان کسی که دچار درد‌های عضلانی شده و شرایط رفت و آمد به مطب فیزیوتراپی را ندارد، می‌توانید برای ارائه خدمات درمانی در منزل درخواست دهید. مهم‌ترین ویژگی فیزیوتراپی این است که یک درمان تهاجمی محسوب نمی‌شود‌. یعنی در صورت انجام توسط برای سلامتی بیمار هیچ عوارض جانبی ندارد.

متاسفانه خیلی از بیماران سراغ دارو‌های آرام بخش و ضد درد ‌می‌روند در حالی که با فیزیوتراپی می‌توانند خیلی راحت مشکلشان را حل کنند. دارو‌ها برای سلامت افراد خطرات زیادی دارند، اما خدمات فیزیوتراپی به شیوه‌ای صحیح فرد را درمان می‌کنند.

از آن جایی که مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان برای بیماران کمی سخت است، دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل بهترین روش برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. بدین ترتیب بیمار بدون خستگی و خیلی راحت به درمان خود در منزل ادامه می‌دهد. همچنین رفت و آمد برای بیماران با شرایط خاص مانند بیماران سکته مغزی، بیماران دارای اختلال در توانایی‌های حرکتی و… آسان‌تر می‌شود.

از این پس، شما ساکن هر نقطه‌ای از ایران باشید،فقط با دسترسی به اینترنت و موبایل هوشمند، می‌توانید توسط سعید مزین، ویزیت شوید.

خدمات فیزیوتراپی برای بیماران مختلف

اکنون که مزایای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را بررسی کردیم، شما را با بیماران مختلفی که برای این نوع درمان مناسب هستند، آشنا می‌کنیم:

۱_ فیزیوتراپی کودکان

مشکلات حرکتی کودکان هم می‌تواند خیلی راحت با فیزیوتراپی درمان شود. متاسفانه گاهی اوقات والدین به مشکلات حرکتی فرزند خود بی‌توجه هستند. در حالی که اگر به موقع مشکل را پیگیری کنند، کودک در همان سنین بچگی درمان می‌شود و در بزرگسالی هیچ مشکلی ندارد.

اگر برای رفت و آمد کودک به فیزیوتراپی به مشکل خوردید، با درخواست فیزیوتراپی در منزل به بهبود آسیب‌های جسمی و مهارت‌های حرکتی کمک کنید‌. بدین ترتیب حتی اگر ناتوانی کودک مادرزادی هم باشد، با چند جلسه فیزیوتراپی حل می‌شود.

۲_فیزیوتراپی زنان

یکی دیگر از گروه‌های هدف فیزیوتراپی در منزل خانم‌های عزیز هستند. گاهی اوقات در زمان بارداری پیش می‌آید که یک خانم دچار مشکلات جسمی و حرکتی شود. در این شرایط با درخواست خدمات فیزیوتراپی در منزل می‌تواند خیلی راحت درمان خود را پیگیری کند. بدین ترتیب در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و در معرض ترافیک، آلودگی و خستگی قرار نمی‌گیرد. فیزیوتراپی برای تقویت عضلات دست، پا، زانو و لگن از متداول‌ترین درخواست‌های بانوان عزیز است.

۳_ فیزیوتراپی ورزشی

بسیاری از ورزشکاران ممکن است هنگام تمرین دچار آسیب دیدگی شوند. در این شرایط برای بهبود آسیب‌ها و کاهش درد خود با دریافت خدمات فیزیوتراپی توان از دست رفته خود را بازگردانده و می‌توانند خیلی راحت تمرینات خود را از سر بگیرند. تنها کافی است صبوری کرده و به دقت حرکات فیزیوتراپیست را در جلسات درمان تکرار کنند.

۴_فیزیوتراپی عصبی

فیزیوتراپی تنها مخصوص آسیب‌های جسمی نیست. گاهی اوقات بروز مشکل در دستگاه عصبی باعث اختلال در حرکت فرد می‌شود. برای مثال بیماری مثل پارکینسون منشا عصبی دارد و بر روی توانایی‌های حرکتی فرد تاثیر می‌گذارد. برای همین از فیزیوتراپی کمک گرفته می‌شود تا فرد بتواند توانایی از دست رفته خود را برگرداند.

برای این بیماران یا بیماران مبتلا به سکته مغزی، رفت و آمد بسیار سخت است و گاهی روند درمان را به تعویق می‌اندازد. پس خدمات فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران و هر منطقه دیگری از پایتخت به بهبود توانایی‌های حرکتی این بیماران کمک می‌کند.

۵_فیزیوتراپی اسکلتی و عضلانی

آسیب‌های وارد شده به استخوان‌ها و عضلات یکی دیگر از مشکلات بیماران متقاضی فیزیوتراپی در منزل است. سیستم اسکلتی و عضلانی از مفاصل، عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها تشکیل شده است. برای حل این مشکل، انجام تمرینات فیزیوتراپی مخصوص پیشنهاد می‌شود.

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت (سعید مزین) در غرب تهران

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *