کایروپراکتیک در منزل

کایروپراکتیک در منزل

بهترین راهکار برای رهایی از درد های مزمن ناشی از حرکات تکراری و فرسایش بدن، بسته به تجویز و تشخیص فیزیوتراپی، کایروپراکتیک است. اما نیازی نیست برای هر جلسه درمانی از خانه خارج شوید و ساعت‌ها در ترافیک منتظر بمانید؛ زیرا ارائه خدمات کایروپراکتیک در منزل نیز در کلینیک ما ارائه می شود. 

کایروپراکتیک در منزل چگونه ارائه می شود؟

فرقی نمی‌کند که برای قرار گرفتن تحت درمان کایروپراکتیک به کلینیک بروید یا برای ویزیت در منزل درخواست دهید. در هر حالت آمادگی‌های لازم برای اجرای تکنیک‌های درمانی این روش توسط پزشک انجام می‌شود. ابتدا پزشک با استفاده از اشعه ایکس، آزمایش‌ها و پرسیدن سوالاتی درباره سابقه پزشکی شما تصمیم می‌گیرد که آیا به کایروپراکتیک نیاز دارید یا خیر. سپس با قرار دادن اندام‌های بدن شما در وضعیت‌هایی خاص به درمان ناحیه آسیب دیده می‌پردازد. 

انجام فرآیند کایروپراکتیک دیسک کمر، در منزل نیز برای افرادی که از شدت درد کمر و یا عصب سیاتیک خود، توانایی حرکت و جایجایی ندارند نیز، گزینه ی بسیار مناسبی است. از آنجاییکه برای انجام فرایند کایروپراکتیک تنها وسیله ی مورد نیاز دستان پرتوان و تشخیص صحیح است، انجام این فرآیند در منزل برای درمان و تسکین درد در نواحی مختلف بدن قابل اجرا است.

برای درمان ناحیه آسیب دیده، فیزیوتراپیست فشارهای کنترل شده‌ای را به این نواحی وارد می‌کند. گاهی این فشار از محدوده حرکتی آن قسمت از بدن بیمار بیش‌تر است. امکان دارد هنگام اعمال این فشارها، صدایی مانند شکستن به گوشتان بخورد. سردرد، خستگی و درد در نواحی تحت درمان چند نمونه از عارضه‌های جزئی کایروپراکتیک هستند. اما اگر توسط کایروپراکتیک انجام شود قطعا این فرآیند را بدون عوارض جانبی تجربه خواهید کرد.

تکنیک‌های درمانی قابل اجرا کایروپراکتیک در منزل

کایروپراکتیک با استفاده از دست یا ابزارهای دیگر، ستون فقرات و سایر مفصل‌های بدن را دستکاری و وضعیت آن‌ها را تنظیم می‌کند. در این صورت درد، کاهش یافته و عملکرد آن بخش از بدن بهبود میابد. با توجه به شرایط بیمار، تکنیک‌های درمانی مختلفی برای کایروپراکتیک قابل استفاده هستند. 

فیزیوتراپیست ما در مرکز فیزیوتراپی خانه سلامت، تمام تکنیک‌های کایروپراکتیک را با استفاده از وسایل مورد نیاز در منزل اجرا می‌کند. اگر شما هم شرایط خروج از منزل را ندارید، برای استفاده از خدمات کایروپراکتیک در منزل درخواست دهید. 

چند نمونه از تکنیک‌های رایج کایروپراکتیک

چه بیمارانی به کایروپراکتیک در منزل نیاز دارند؟

برای طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها از جمله بهبود دردها و درمان اختلالات اسکلتی عضلانی می‌توان از کایروپراکتیک استفاده کرد. برای بیمارانی که در ادامه توضیح می‌دهیم، کایروپراکتیک چه در خانه و چه در کلینیک بهترین گزینه درمانی به حساب می‌آید. اما گاهی به دلیل محدودیت در رفت و آمد، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها بهتر است کایروپراکتیک را در منزل انجام دهید.

مزایای انجام کایروپراکتیک در منزل

کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت، در سعادت آباد

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *